Outfit !

Randigt linne - JC
Jeans shots - HM

Grand Samarkand !

Idag ska jag och Sara åka till Grand Samarkand och shoppa !
Hoppas man hittar ngt nice .
Senare ikväll ska vi sätta upp stuttsmattan så då blir det också att hoppa på den ikväll !
Ha en bra dag
Puss ♥

Outfit for 2day !

Vit rolling stones tröja - punkt shop
Svarta shots - hm

Super duper glad ! :D

Sara skulle åke hem idag, klockan 13.00
men tåget blev inställt pga omgyggnads shit eller ngt
och då blev det jätte krabbigt med att byta massa tåg coh så, och sen visade det sig att det inte gick nga tåg imon heller, eller jo fast dom var fullbokade, för vi tänkte att sara skulle åkt hem imon på morgonen eller ngt, men nu gick ju inte det heller .
så hon stannar till tisdag !!! :D och då är hon med mig i skolan halva dagen och sen går henne tåg vid 13.00 !
Det är bara såååååå härligt ! :D ♥
Snart ska vi dra ner till mormor och morfar och fira morfar och så !
sen får vi se vad som händer mer idag !
Ha det braa ,
Puss ♥

Nga bilder från idag !

Puss ♥

Dagens köp !

Solglasögon - bikbok 79 kr
Bikini - bikbok 49 kr
Puss ♥

Mot stan !

Snart drar jag och sara till stan , ska träffa björn där och sen får vi se vad som mer händer, vi kommer självklart ta maaaaassa bilder !
Skriver mer sen när vi kommer hem !
Puss ♥
Lite flumm bilder från idag då ..

Vänta , vänta och vänta...

Japp , nu har jag städat klart rummet, har fixat saras säng, och nu är det bara vänta som är kvar... -.-
Sara sitter just nu på tåget, alltså kommer hon närmare och närmare mig för varje sekund ! :D
Tänkte fördröja tiden med att kolla klart på andra avenyn säsång 2 . Sen får vi se om jag hinner börja på 3an !
Mina och saras planer för veckan !
Skriver mer ikväll !
Puss ♥

Outfit for 2day !

Svart linne - gina
Vita shots - Stadium

Me today ! <3


19e april 2011 !

Tjenare !
Kom inte på vad det skulle stå i rubriken om ni undrar ;s
Igår hade jag , jessica och asta det skiiit kul verkligen ! och det va fan sommar igår ;o
vi gick runt på stan lite och så , sen gick vi bort till sjön och satte oss och mös och käkade glass ! :D
En hel del kort blev det oxå , fast det har krabbat när jessica skulle skicka dom så jag har bara en del , och dom kommer här :D
Där var dom !
Idag ska jag dra bort till OK och sola lite hade jag tänkt, nu när det är så fint väder så måste man ju vara lite brun när man har shots och sånt på dig ;) haha
och sen måste jag städa... igen .... -.-
för ..... IMON KOMMER SARA !!!!! :D
shiiit va kul vi kommer ha det !
Men ah , ni får ha det så bra  så skriver jag mer senare !
Puss ♥
Bild på mig och sara från i sommras !

Dom andra bilderna då...


På stan med Jessica och Asta !

Just nu är jag , jessica och asta på stan , vi är inne på mh store just nu och har tagit lite bilder med deras webcam , och dom kommer nu , fast har tagit med två olika datorer så dom andra får ni i ett annat inlägg !
Puss ♥

Premiär badat ! :D

Tänkte bara berätta att igår efter danse premiär badade jag ;) det va faktiskt inte så kallt som man trodde !
Jag hinner typ inte skriva alls mycket idag... ska till stan och bussen går om en timme, och jag har bara duschat än så länge, så är lite stressad . men idag ska jag iaf vara med Jessica och Astrid. blir nog en hel del bilder !
Ha en bra dag !
Puss ♥

Mot kyrkan !

Då sticker jag till kyrkan nu med madde, sånt man måste göra när man ska konfimeras !
Skriver sen
Puss ♥

Godnatt !

Shiit va jag är trött,
nu blir det sängen !
Godnatt !
Puss ♥

Godis och andra avenyn ! (L)


Ut och cykla med lillasyster !

Nu ska jag ut och cykla lite med min lillasyster (:
sen ikväll blir det bara att kolla film och mysa med godis och så .
Imon drar jag och madde in till stan och träffar måns, william och förmodligen lauber , och sen hänkar dom till dansen och kollar ! (y
Puss ♥

Tjena hejsan hoppsan !

Ny blogg nu då !
Ska verkligen försöka att blogga så mycket jag bara kan !
Jag håller på att fixa designen nu , men det går lite sådär, så får nog ta hjälp av Sara när hon kommer på onsdag , så ni får klara er med denna sålänge !
Idag ska jag stäääääda , rensa garderoben och sen blir det säkert att träffa madde om jag hinner (:
tjaa..kanske borde sätta igång nu då... !
Skriver lite senare !
Ha det bra tills dess (:
Puss ♥

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0