Håltimme !

Tjenare tjenare !
Sitter i bibblan och har håltimme , skulle igentligen haft NO nu men Johan var inte här idag så ah slapp en grymt lång och tråkig lektion , toppen toppen (y

Efter skolan idag ska jag dra ner på stan och gå till synkleniken för att få intyg till mitt moppe körkort ! härligt
sen tar jag antingen bussen hem eller till mammas jobb och käkar och chillar lite där , får se !
Annars händer det nog inte så mycket idag , nu kommer vi ju då vara lediga i typ 5 dagar , fan va chill och imon kommer Alice till mig , fan va kul vi kommer ha och sen på fredag sover astrid och isabelle hos mig och sen sticker vi till kosta på lördag och kollar på jessicas sångtävling ! härlig helg blir det !
Sover nog hos madde på lördag med , får se hur det blir med det !

Ha det så bra
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0