Dansuppvisning !

Herregud så kul jag hade det igår, även om det var drygt att vänta tills det var våran tur så var det ändå såååå kul ! :D
Efter första föreställningen fick jag ont i mitt ben , men jag var självklart med på andra också. Fast nu har jag ganska ont... /:
men det var det värt !! :D
Bilder blev det, men tyvär inga på uppvisningen , bara bakom scen !
Och dom kommer här !
Felicia och Linn tror jag hon heter xd haha
Alice och Hanne
Alice
Danne
Hanna
Ofelia och Emma
hahahahahha jag xD
Danne, Alice och Hanne
Naomi
Någon xD haha
Jag och naomi
Jag och Felicia G
Jag och Felicia P
Alice
Felicia G
Jag och Alice
Haha ah som ni ser så såg vi helt sjuka ut ;o hahah
men ah som sakt, det var helt underbart kul ! Minne för livet !
Och tack till alla som va med och gjorde dagen underbar ! Ni är bäst, Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0